Forward cupen

Hejsan, hela helgen så har jag varit i Örebro och spelat fotbollsturnering. Det är därför jag inte har skrivit någonting. I fredags så samlades vi vid simhallen kl.8:00. Vi kom ungefär iväg vid 8:15. Jag, Karlsson, Simone och Gabbe åkte med pappa. Vi hade det super roligt och bra i bilen. Det tog ungefär 2 h och 30 min dit, så vi var ungefär framme vid vid 10:30. När vi kom fram började vi med att lyfta upp våran packning till klassrummet där vi bodde hela helgen. Sedan gick vi och åt. Kl. 13:00 började våran första match mot Azalea BK. Den matchen vann vi med 4-1. Efter matchen åkte vi tillbaka till skolan. Kl.17:00 var det dags för match igen mot Östansbo IS, vi vann med 3-0. Vi gick och la oss tidigt den kvällen för att vi skulle upp tidigt nästa morgon.

Lördag
Kl.6:30 blev vi väckta av tränarna. Då fick vi 10 minuter på oss för att byta om så vi kunde gå ner och äta frukost. Kl.9:00 började tredje matchen. Vi mötte Skoltorps IF. Vi vann den också fast med 2-0. Sista slutspelsmatchen vann vi över Järvsö med 1-0. När vi kom hem från den fjärde matchen gick jag, Jojo och Nickan och duschade medans dem andra åkte och badade på ett äventyrsbad. Jag fick inte bada för jag var väldigt förkyld och hade hosta och jojo och nickan hade andra anledningar. När vi hade duschat klart så följde vi med nickans mamma och pappa med in till stan. Där stannade vi och åt glass, köpte en kortlek, spelade neger och president mm. Vi hade det superkul:D<3 Kl.18:00 åkte vi hem till skolan och åt middag med resten av laget. Det blev fiskpinnar med någon sås och potatis. Senare på kvällen gick jag, Koppen, Olivia K, Simone och Frida ut och spelade fotboll. Efter ett tag så kom en massa killar och då blev det inte lika kul längre. Så Olivia och Simone gick in. Vi var tvugna att gå och lägga oss samma tid som förra natten för att vi skulle upp samma tid på Söndagen.

Söndag
Samma tid som på lördagen blev vi väckta. Och matchen började kl. 9:00. Så vi åt frukost och värmde upp samma tider som i lördags. Det var ju A-semifinal så den här matchen var ju klart tuffare än dem andra matcherna men vi lyckades ändå vinna till slut på straffar ( jag satt min!:D) mot kumla. A-finalen gick kl.13:00. Första halvlek så hade dem spelet men dem kunde ändå inte få in bollen i mål. Men i andra halvlek så är det vi som har spelet och vi lyckas få in två mål så vi vann finalen med 2-0.
Efter finalen så gick vi hem till skolan och duschade för att sedan kunna åka hem.
Jag kom hem vid sex elller något sånt.

Lite bilder från Forward cupen...

              Vågen     
(KLICKA PÅ BILDERNA SÅ BLIR DEM STÖRRE!)

Men nu ska jag sova god natt!♥

Kommentarer
Postat av: O L I V I A

Vi är bäst(a)<3

2009-08-10 @ 08:33:05
URL: http://oliviaaaas.blogg.se/
Postat av: johannaaa

våran bild är bäääst innan vi åkte till stan <3 :D ( nickan du och ja ) ps. vi är bäääst

2009-10-03 @ 20:07:37
Postat av: Emma

Självklart! Och kommer ALLTID att vara!:)♥

2009-12-19 @ 19:35:02
URL: http://emmaniilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0