Kreta

Hejsan bloggen,
Jag har inte berättat så mycket om hur det var i kreta, men här kommer det lite kortfattat:)
Dem första dagarna på stranden var underbara. Det var inte en ända våg! Så klart och stilla. Men så helt plötsligt en dag när vi kommer ner till stranden så är det superhöga vågor. Jag skojar inte dem gick över mig och jag är ca 165 cm lång. Det var jätte kul när man dök in idem eller krolade med dem eller försökte hoppa över dem. Eftersom det var röd flagga så var man tvungen att vara lite längre in, för det kan finnas undervattenströmmar lite längre ut.
När det hade varit så några dagar så tröttnade man på det lite grann så vid solade och badade vid poolen istället. Några kvällar åkte vi in till staden Chania och shoppade lite. Totalt fick jag två par skor. Ett par bruna gladiatorskor och ett par gråa convers. Kläder var mycket dyrare än i sverige så det blev det inte så mycket av. Vi träffade en jätte trevlig familj. Den bestod av: en mamma, en pappa, en 4:åring och en 6:åring. Dem var hur snälla som helst. Jag blev typ som en barnvakt åt barnen det var as kul! Vi åt middag med dem varje kväll efter det att vi lärde känna dem:)
Vi spelade minigolf, badade, solade, spelade strandtennis, basket, wolley boll, byggde sandslott med barnen och massom med fler saker.
Jag träffade massor av olika svenskar i min ålder som var jättesnälla!

Juste vi gick in i en affär som hette jumbo där och det fanns hur mycket saker som helst och det var inte någon bestämd kategori utan det var verkligen allt möjligt!♥ Där köpte jag hur mycket saker som helst men jag kommer inte ihåg allt.
Kanske skriver mer om resan lite senare i veckan.
God natt och sov så gott!
puss♥


Kommentarer
Postat av: Elin

kanske lite sent men tack så mycket sötis<333

2009-08-03 @ 15:48:11
URL: http://eliiiinss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0