Måndag 3/8-09

Shoo bloggen,
idag har jag varit med Simone och Olivia K i Alby. Vi hade superkul!<3 Jag var först i även om det var 10 graders skillnad mot Grekland. Jag tyckte det var jätte kallt! När vi kom hem var jag tvungen att äta mat för att jag skulle på träning kl.19:00. Träningen var inte lika jobbig som igår, men det var roligare idag:) På väg hem från träningen så fick vi åka i Tedans nya bil... häftigt va!? Haha det var super skoj! När jag kom hem träningen så duschade jag och åt en macka sedan gick jag ner till Simone. Vi hade iaf skit skoj! Juste när jag kom hem från Simone snackade jag med Hanna, det var så roligt så att vi snackade i 50 min!:D Men nu ska jag sova god natt!♥


Hetingar=Stek!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0