En dag med Hanna

Hejsan bloggen,
Idag har jag varit med Hanna. Vid 10 skjutsade mamma mig till Hanna. När jag kom dit visade hon mig runt. Det var jätte fint!<3 Sedan träffade jag Kajsa (Hannas storasyster) det var typ ett år sedan jag träffade henne så det var kul:) Efter det så gick jag och Hanna ner till strandbadet. Det var ganska skönt i vattnet. När vi hade torkat så gick vi upp och åt lunch. Sedan hade vi lite allmänt skoj. Till kvällen så plockade vi lite blåbär till middagen. Det blev pannkakor med grädde och blåbär. Efter middagen så åkte vi hem till mig och tog lite roliga foton.

/E

Kommentarer
Postat av: Hedvig

Okej va kul=D

Kram<3

2009-08-09 @ 22:30:30
URL: http://heeddaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0