Lördag 25/7-09

Hejsan blogen,
i morse vaknade jag kl.7:00. När jag vaknade så klev jag upp ur sängen och åt en liten lätt fukos (en halv fralla och ett glas juice) Sedan stack jag ut och sprang. När jag kom tillbaka så gick jag och tog ett dopp i poolen, det var jätte skönt. Jag åt ju såklart en ordentlig frukost efter jag hade badat i poolen.

I morgon ska jag och min familj gå 1,8 mil i ravinerna det är jätte coolt. Det är ett berg som har suttit ihop och så har det blivit en spricka så har det åkt isär. Å nu kan man gå där i mellan. Men jag kan berätta mer i morgon när jag kommer tillbaka.
 JAG KOMMER TA EN MASSA BILDER SOM JAG KOMMER ATT LÄGGA UT PÅ BLOGGEN NÄR JAG KOMMER HEM!
Ha det så bra där hemma och hälsa alla från mig!

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0