10.06.09

I onsdags hade vi skolavslutning.
Vi samlades i klassrummet kl. 9:30. I en halvtimme ängnade vi tiden åt att snacka, dela ut intygen och dela ut pris till dem som vann faxuellt. (Henke, Moa, Josefine och Jonathan vann) Sedan gick alla till föreningsgården. Där lyssnade vi på några sjöng, några fick pris för att dem hade blivit bättre i skolan och så djöng vi allsång. Det sista vi gjorde innan vi fick gå hem var att gå till idrottshallen för att dela ut priser till dem som vann patrullkampen. Mitt lag kom 7:a och Josses lag vann.


När jag kom hem gick jag till Jenny på efter fika kan man säga. Hon bjöd på korv, läsk, tårta och kärleksmums med grädde på. Vi spelade spel, höll i hennes ormar, mm.

Senare på kvällen hade jag fotbollsträning. Det var jätte kul!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0