26/6-09

Hejsan,
jag kommer inte att sitta inne och skriva på bloggen varje dag under sommarlovet så räkna inte med att jag skriver varje dag!

Lite kortfattat om 21.06.09-26.06.09
I söndags åkte jag och mina kusiner upp till hudiksvall för att träffa våran släckt. Tåget gick kl.16:30 och var framme kl.19:00. Undertiden medan vi har varit där så har vi badat i havet, på äventyrsbad, i kanalen och i sjön. Vi har också träffat hela släckten, spelat fotboll, kollat på när mina två sysslingar spelat fotboll, handlat godis på dollar store, mm.
Jag har iaf haft jättekul.<3Tåget gick kl.17:00 och var framme kl.19:30 på onsdag kväll.

På torsdagen var jag med Olivia Karlsson, Elin, Lovisa och Josefine. Vi cyklade till gimmersta och badade. Vid 16:00 kom jag hem och då åkte jag till stan och träffade mamma. Vi kollade på kläder och åt mat på nån resturang.

Idag ska jag åka och bada vid nyfors med Lovisa.
Michaela fyller år idag. GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!

Puss och Kram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0